BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 3 Ogos 2009

Koi copy artikel ini daripada blog empayar-malaya.blogspot.com

Di pagi hening sekitar bandar Kuala Lumpur, 1 Ogos tiba-tiba muncul anjing-anjing belaan Pakatan Rakyat mengerumuni ibu kota.

Melalaklah mereka kononnya mahu ISA dihapuskan.

Tak ubah seperti anjing kurap yang melolong tak keruan puak-puak ini memang patut disamataraf dengan binatang hina ini kerana orang yang ada akal dan pemikiran yang waras tidak akan membiarkan dirinya digelar pembelot bangsa dan negara.

ISA yang mereka sibuk mahu dihapuskan ini, sedikit pun mereka tidak pernah kenal.

Rasanya jika ditangkap seekor-seekor anjing-anjing ini dan disoal pasti ramai yang tergagap menjawab apa sebenarnya dimaksudkan dengan ISA dan mengapa akta ini ditubuhkan.

Jelaslah, pembangkang dan anjingnya sengaja mahu menghuru-harakan negara dan 200 ekor yang ditahan polis semalam patut disumbatkan sahaja ke ISA supaya mereka sedar ISA bukan sebuah akta yang kejam.

Akhirnya, apa yang mereka semua dapat?


Mampukah dengan melalak sehina itu ISA akan dihapuskan?

Ketua Penerangan UMNO menyelar bahawa tindakan melalak itu tidak akan membawa apa-apa kebaikan.

Jika mereka betul mahu menghapuskan ISA, mereka perlu mengemukakan penambahbaikan dan idea itu lebih diperlukan kerajaan dari bertindak seperti anjing-anjing jalanan.

Anwar Ibrahimlah manusia paling celaka yang membela anjing-anjing ini dan patutkah kita yang sudah berada di sebuah negara maju seperti Malaysia masih mahu mengunakan pendekatan hina ini?

Kesan paling ketara perbuatan hina mereka ini adalah masyarakat dunia sudah memandang serong kepada kemampuan Malaysia dan pastinya ekonomi negara akan sedikit terjejas.


Anjing-anjing celaka yang menyalak di KL baru-baru ini perlu menanggung dosa kerana pertangungjawaban ini menjejaskan bukan kepada anjing-anjing ini malah, kepada seluruh rakyat Malaysia yang tidak berdosa.

Inilah rentak celaka Pakatan Rakyat yang sepatutnya rakyat perlu sedari kerana mereka tidak pernah berfikirpun bagaimana mahu memberi kesejateraan kepada rakyat yang mereka fikir bagaimana mahu menjatuhkan kerajaan BN.

Yang tetap berkerja keras adalah BN dan UMNO bersama YAB Perdana Menteri mahu mendahulukan rakyat.

6 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro,

Perangai anjing, kalau sekor menyalak, semua akan menyalak, tetapi anjing-anjing ni tak tahu apa yang disalak mereka.......

Tok Bathin berkata...

Salam Koi, tolong link kan dengan blog kawan, http://bumiyang.blogspot.com/

Wassallam.

Tok Bathin/Isac

poyosede berkata...

Thanks to Tok bathin ... salam perjuangan.

SSS Admin berkata...

Tuan,

Maafkan kami kerana membuat jemputan kepada Tuan secara am seperti dibawah:-

Yang berbahagia Dato/Datin/Tuan/Puan/Saudara/Saudari,

Dengan segala hormatnya kami memaklumkan bahawa kami akan melancarkan portal “Satu Sekolah Untuk Semua (SSS)” di

http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com.

Kami menjemput anda untuk melayari laman web tersebut selepas Sambutan Merdeka 12tengahmalam pada 31 Ogos 2009. Anda dipersilakan untuk melayari tab “e-patriot”

(http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com/patriotsinsuppor/)

di mana kami telahpun menyenaraikan laman citra anda di bawah senarai “e-patriot” (“Patriots displaying SSS Logo”). Kami ingin merakamkan rasa penghargaan kami yang tidak terhingga di atas sokongan anda terhadap Kempen SSS ini apabila anda telah mempamirkan logo SSS di laman citra anda. Terima kasih di atas sokongan berterusan anda terhadap Kempen SSS ini.

______________________

It is our honor to inform you that we will be launching "Satu Sekolah Untuk Semua (SSS)" portal at

http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com

Please visit the website after the 12midnite Merdeka celebration on 31 August 2009 and check out the "e-patriot" tab

(http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com/patriotsinsuppor/).

We have listed your blog site under the "e-patriot" list (Patriots displaying SSS Logo). We wish to record our utmost appreciation for your support toward SSS campaign by displaying SSS logo at your blog site. Thank you for your continuous support toward the SSS campaign.


Terima kasih.

Satu Sekolah Untuk Semua

SSS Admin berkata...

Kepada e-Patriot SSS,

Sempena kita melangkah ke tahun 2010, kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) ingin menghulurkan setinggi perhargaan dan terimakasih kepada Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato Seri/Datin Seri/Tunku/Tengku/Tuan/Puan di atas sokongan padu yang kami terima terhadap kempen SSS ini.

Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama menyemarakkan lagi sokongan terhadap kempen ini dengan melibatkan saudara mara dan sahabat handai yang masih belum lagi menandatangai petisyen kempen ini di SINI dan juga para bloggers untuk menzahirkan sokongan masing-masing dengan mempamirkan logo SSS di laman blog masing-masing.

Terima kasih sekali lagi atas sokongan padu yang diberikan. Kami amat menghargainya.

Salam Sejahtera,

“SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA”
Admin SSS

SSS Admin berkata...

Makluman

Kajian Semula Sistem Pendidikan bersama UNESCO

Artikel susulan bloggers:-

The Story of The Satu Sekolah Memo

Perjuangan KEMPEN SSS kini berputik!

Terima Kasih.